söndag, november 03, 2013

Stor tacksamhet, stor ödmjukhet....

Det är med stor ödmjukhet och minst lika stor tacksamhet som jag har tagit emot beskedet att jag återfinns på fjärde plats i valberedningens förslag till EU-lista. Listan fastställs på kongressen i januari och man vet ju aldrig vad som händer då (numera tar jag inget för givet), men bara att finnas med i diskussionerna känns så otroligt bra! Hela listan hittar du här.

Och jag vet att jag har mer att ge i givande politiska sammanhang. Kanske är detta en rejäl chans till att få vara med och göra det som behövs, nämligen att vrida världen lite mer rätt, att göra den lite mer rättvis och lite mer jämställd?? Det kan sannerligen behövas!

Rösta på Vänsterpartiet i EU-valet i maj! Det är det enda som kan göra skillnad i rätt riktning!


Inga kommentarer: