måndag, november 24, 2014

Östra Småland levererar!

Pigga Östra Småland levererar ett uppslag om vår konsert Änglaljus idag! Läs här!

Två små tillrättalägganden bara som behöver göras angående texten i slutet som handlar om mig:
  • Jag har tagit 45 hp hittills i teologi, inte 75. Så snabb är inte ens jag, men högsta betyg är det på de 45 i varje fall ;-) Jag hoppas dock komma upp i 60 innan den här terminen är avklarad i slutet av januari.
  • Idiotförklarad blir man inom politiken. Det hör till vanligheterna och troligen inget som bara jag har upplevt. Speciellt drabbade är ju företrädare för små partier som har jätten GluffGluff emot sig, och det tär både utåt och inåt. Fråga mig om det. Jag vet.
Men nu glömmer vi gammal bråte. Visst är det roligt med lite lokal uppmärksamhet för det ideella livet i vår kommun? :-)

Inga kommentarer: