onsdag, juli 30, 2008

Favvostället!

Mitt favoritställe: Berga Centrum! Varför? Fram till idag fanns det tre anledningar, nu finns det fyra:
1. Världens bästa tandläkare finns där. Till och med jag, som brukar vara paniskt rädd när nån rotar i munnen på mig, kan vara avslappnad där. Tack Annette för behandlingen i vintras!
2. Stans godaste pizza bakas där. Testa när ni har vägarna förbi!
3. Funkabokonditoriets jordgubbstårta lämnar ingen oberörd. Gott gott!
4. Bemötandet inne på ICA håller världsklass. Visst, jag brukar föredra Konsum, och jag går dit oftast när jag handlar, det erkänner jag villigt. Kooperationen finns på nåt vis i blodet. Men ibland är det ändå ICA som gäller, främst när goe liberalen ska ha grillad kyckling eller grillade kamben. Testa dem! Och hälsa den trevliga personalen som har fattat betydelsen av goda kundrelationer!

2 kommentarer:

Mats sa...

Och sen jobbar jag däruppe i krokarna (i två veckor till).

Birgitta Axelsson Edström sa...

Då hinner du uppleva kundservice, tårta och pizza! Tandläkaren är du kanske gladast om du slipper ;-)